Verhuizing van de Dienst Vreemdelingenzaken
De Dienst Vreemdelingenzaken verhuist van 26 oktober tot 3 december naar:
Pachecolaan 44
1000 Brussel
De telefoonnummers van de diensten veranderen niet.
Bezoeken
Als je in de kantoren van de Dienst Vreemdelingenzaken moet zijn, contacteer dan vooraf de persoon met wie je een afspraak hebt, om te weten of zijn dienst al naar het nieuwe adres is verhuisd.
Vanaf 26 november is het onthaal in het nieuwe gebouw open van 8.30 tot 16.00 uur.
Post
Vanaf 26 november moet de briefwisseling naar het nieuwe adres worden gestuurd:
Dienst Vreemdelingenzaken
Pachecolaan 44
1000 Brussel
Aanvragers van internationale bescherming (asielzoekers)
Vanaf 3 december verhuizen de diensten die bij de Dienst Vreemdelingenzaken belast zijn met de aanvragen voor internationale bescherming, naar 2 plaatsen:
- Het Klein Kasteeltje
Passendalestraat 2, 1000 Brussel
In het Klein Kasteeltje worden de aanvragen voor internationale bescherming geregistreerd.
- Pacheco
Pachecolaan 44 (44 Kubus), 1000 Brussel
Op dit adres wordt vervolgens, op afspraak, de aanvraag voor internationale bescherming ingediend (verhoor, administratief luik, bepalen welke staat verantwoordelijk is voor het behandelen van de aanvraag ...).
Voor info over een dossier kan je altijd de dienst INFODESK contacteren:
Tel. 02 793 80 00 (alle werkdagen van 9.30 tot 12 uur, op donderdag van 14 tot 16 uur)
E-mail: infodesk@ibz.fgov.be